האתרים הטובים ביותר להזמנת חבילת מיתוג לעסק

פורסם
עודכן

תקציר

ישנם מספר דרכים להזמין חבילת מיתוג לעסק. בכל מקרה, חשוב לבחור אדם שיעזור לכם במיתוג אשר ראיתם את העבודה שלו ואתם אוהבים את קו העיצוב שלו. לכל מעצב או סטודיו לעיצוב יש סגנון שלהם, פרטני, …

נא דרגו את התוכן בעמוד הזה

ישנם מספר דרכים להזמין חבילת מיתוג לעסק.

  1. למצוא סטודיו לעיצוב גרפי באיזור מגוריכם ולעבוד איתו
  2. להזמין מיתוג עסקי דרך אתרים בהם יש מעצבים המתמחים במיתוג

בכל מקרה, חשוב לבחור אדם שיעזור לכם במיתוג אשר ראיתם את העבודה שלו ואתם אוהבים את קו העיצוב שלו. לכל מעצב או סטודיו לעיצוב יש סגנון שלהם, פרטני, ולכן חשוב שאנחנו נאהב את מה שאנחנו רואים.

תקשורת הוא עוד גורם חשוב בתהליך בעבודה עם הממתג בתהליך מיתוג של העסק. חשוב שתדעו את תהליך העבודה, חשוב שתסבירו את מהות העסק, המוצר או השירות שלו, את הערך היחודי שאתם מביאים, מה תרצו להדגיש, האם יש לכם צבעים מעודפים, סגנון עיצוב מעודף עליכם אם ישנו כזה, וכל דבר שיעזור לממתג להתאים את המותג לעסק שלכם.

מה כוללת חבילת מיתוג?

למרות שנשמע כאילו חבילת מיתוג לעסקים היא דבר סגור אבל לא כך הדבר, החבילה צריכה להתאים לצרכים שלכם, ישנם דברים שאולי תצטרכו ואולי לא. עסק אונליין למשל ברוב המיקרים לא יצטרך כרטיס ביקור, אבל עורך דין, עסק קוסמטיקה, שיפוצניק או רוב נותני השירות כן ירצו שיהיה כרטיס ביקור בחבילת המיתוג שלהם.

למרות זאת ישנם אלמנטים מרכזיים שכן חייבים שיכללו בכל חבילת מיתוג לעסקים. וזה כולל:

  • לוגו
  • צבעי המותג
  • כתב/גופנים (פונטים לשימוש לעסק)
  • מדריך המותג (Brand Style Guide)

אלו דברים אשר ישמרו על עקביות של העסק. לדוגמה אם לא יהיה לנו הגדרות של סגנון הכתב לשימוש ואופן השימוש הנכון בו ונשתמש בכל מיני פונטים שונים בצורות שימוש שונות שלהם, המותג לא יהיה עקבי ועלול לגרום ללקוחות לא לראות את היחודיות של המותג.

עקביות מותג זה דבר חשוב לעסק, לשם כן אנחנו מזמינים חבילת מיתוג שתגדיר לנו את מראה המותג הייחודי שלו ושנוכל לשמור עליו.

אתרים להזמנת חבילת מיתוג לעסק?

Fiverr

מיתוג עסקי בפייבר

פייבר הוא אתר שבו פריילנסרים מציעים שירותים שונים, הוא אחד האתרים הפופלרים ביותר וניתן למצוא בו מעצבים מכל העולם, תוכלו לראות בקלות את תקיית העבודות שלהם, לתקשר איתם, ועוד.

בפייבר גם תוכלו למצוא מעצבים ישראלים שיעצבו לכם מותג בעברית. כדי לסנן מוכרים ישראלים סמנו Local Seller באפשרויות או לחצו כאן לתוצאה מסוננת.

אנחנו ממליצים שתעברו על ההצעות של המוכרים השונים ותבחרו חבילת מיתוג לעסקים המתאימה לכם. ניתן גם ליצור קשר לפני ההזמנה ולתאם ציפיות עם המעצבים.


99Designs

חבילת מיתוג לעסק

אתר "99 עיצובים" תוכלו להתאים חבילת מיתוג על פי הצרכים שלכם. מרגע הזמנת השירות האתר יוצר תחרות בין מספר רב של מעצבים ומאפשר לכם לבחור את העיצוב הנבחר. אפשרות נוספת היא לבחור מעצב בעצמכם על פי הפרוטפליו שלו ולעבוד איתו על המותג שלכם 1 על 1. השירות הוא באנגלית.


upwork

upwork הוא המקום אליו תרצו ללכת אם אתם רוצים חבילת מיתוג לעסק בזול. המעצבים שם מגיעים מכל העולם כולל ממדינות עולם שלישי דבר המאפשר לקבל שירות עיצוב למותג במחירים מעולים. העבודות של המעצבים ב upwork לא נופלות מאף אתר אחר. שירות זה הוא באנגלית.


כתיבת תגובה