8 אפליקציות למידה ומחשבה לילדים שוות בדיקה

פורסם
עודכן

תקציר

בכתבה זו נסקור בקצרה אפליקציות למידה לילדים שוות בדיקה. אבל קודם כל רצינו להמליץ לטסים לחו"ל על הכתבה הקודמת שלנו העוסקת ב אפליקציות טיולים יעילות. במידה והכתבה תרמה לכם נשמח אם תשתפו עם חברכם. תודה …

נא דרגו את התוכן בעמוד הזה

בכתבה זו נסקור בקצרה אפליקציות למידה לילדים שוות בדיקה. אבל קודם כל רצינו להמליץ לטסים לחו"ל על הכתבה הקודמת שלנו העוסקת ב אפליקציות טיולים יעילות. במידה והכתבה תרמה לכם נשמח אם תשתפו עם חברכם. תודה מראש! ונעבור להמלצות…

אפליקציות לילדים מומלץ להורים לאחר התקנה של כל אפליקציה לילדים לבדוק את התכנים שלה, מודעות פרסומות וכו'.

שובי משחקי חשיבה (בעברית)

אפליקציה חינוכית אינטראקטיבית עשירה במשחקי חשיבה לילדים קטנים בניהם משחקי צבעים, מספרים, מיון, יצירתיות, ועוד…כפי שזה נראה משחקי חשיבה שבאו בעבר כמשחקי קופסה המפתחים הכניסו לתוך אפליקציה אחת גדולה. בין היתר תמצאו באפליקציה משחקים ללימוד עברית לילדים: לימוד אותיות וכתיבת מילים.

האפליקציה מאורגנת ע"פ גילאים. כאשר היא מתחילה בפעוטות, להם יש משחקים צבעים, התאמות, מיון, צביעה ועוד. עוברת לילדים בוגרים יותר שם הם ישחקו בהשוואות מה חסר בתמונה, חיבור נקודות, זיכרון, חשבון ואף משחק אותיות באנגלית. ברמה השלישית האפליקציה מיועדת לילדים בוגרים יותר שם כבר המשחקים מורכבים יותר בניהם משחקי לוגיקה, סדרות, זיכרון, כתיבת מילים באנגלית, ועוד. ישנם משחקים המיועדים להורים וילדים. האפליקציה חינמית להורדה אבל משלבת פרסומות, ורכישות מתוך האפליקציה.

קישור לאפליקציה למכשירי אנדרואיד

קישור לאפליקציה למכשירי אפל


טריוויה לילדים (בעברית)

אתם נמצאים במכונית עם הילדים בפקק ולא יודעים איך להעביר את הזמן? פתחו את אפליקציה טריוויה לילדים והעבירו ביחד עם הילד\ים את הזמן בפקק בהעשרת הידע של הילדים (ואולי גם שלכם) אפליקציית הטריוויה ידידותית ובנויה לילדים. באפליקציה אלפי שאלות ברמות שונות. ב-ה-צ-ל-ח-ה!

קישור לאפליקציה למכשירי אנדרואיד

קישור לאפליקציה למכשירי אפל


סוכריות

"סוכריות" הוא אפליקציית משחק פופולרית המיועדת לכל המשפחה. זהו משחק להשלמת מילים בוחרים רמה ומשלימים מילים בצורה אינטראקטיבית על ידי גרירת האצבע מאות לאות. מתאים לילדים גדולים או לילד קטן ביחד עם הורה.

קישור לאפליקציה למכשירי אנדרואיד

קישור לאפליקציה למכשירי אפל


אפליקציית פאזל לבנים ובנות

אפליקציית להרכבת פאזלים בעלי חיים לילדים קטנים בגילאי 2-4. האפליקציה החינמית מגיעה עם 15 פאזלים להרכבה ובתשלום 30 פאזלים. דוגמה בתמונה המצורפת ודוגמאות נוספות בקישור להורדה.

קישור לאפליקציה למכשירי אנדרואיד


Timmy's First Words in English (המילה הראשונה של טימי)

אפליקציה ללימוד אנגלית לילדים של ‏המועצה הבריטית. תוכלו להתרשם מהאפליקציה ללימוד אנגלית לילדים בסרטון יוטיוב המצורף. האפליקציה חינמית לחלוטין, ללא פרסומות ומיועדת לילדים בגילאי 6 ומטה. זוהי אפליקציה אינטראקטיבית שתכניה מובאים על ידי המעוצה הבריטית, ארגון בריטי ללא מטרות רווח(עוד פרטים בקישור למעלה) עם ניסיון רב בלימוד אנגלית. הילדים ילמדו אנגלית דרך משחק וכך יעשירו את אוצר המילים שלהם. עד 60 מילים באנגלית כולל מספרים, צבעים, צורות, אוכל, בעלי חיים, חפצים הקושרים לכיתה וצעצועים.

קישור לאפליקציה למכשירי אנדרואיד

קישור לאפליקציה למכשירי אפל

אפליקציות נוספות של המעוצה הבריטית ללימוד אנגלית: אנדרואיד, אייפון


חשבון לילדים

אפליקציה ללימוד חשבון לילדים: אם תתגברו על מחסום השפה (האפליקציה באנגלית) ילדכם יוכל ללמוד את הפעולות הבסיסיות: לימוד ספירת עצמים(כמות) ולימוד חיבור וחיסור בצורה קלה ומהנה. שימו לב גם באפליקציה הראשונה שהומלצה בכתבה "שובי משחקי חשיבה (בעברית)" ילדכם יוכל לתרגל חשבון.

קישור לאפליקציה למכשירי אנדרואיד

קישור לאפליקציה למכשירי אפל


ספר צביעה לילדים

מעל 200 דפי צביעה חינמיים יעסיקו את הילדים שעות רבות. באפליקציה דפי צביעה שונים בניהם: חיות, נסיכות, צעצועים, קרקס ועוד…

קישור לאפליקציה למכשירי אנדרואיד


ויקידס אנציקלופדיה מדברת

ויקידס היא אנציקלופדיה מושקעת בעברית עם קריין אשר נכתבה על ידי מומחים עבור בהתאמה לילדים. היא מכילה ערכים בנושאים רבים לדוגמה בעלי חיים, חלל, טבע, גוף אדם, מאכלים ועוד…

אפליקציה בתשלום חד פעמי תוכלו להתרשם לפני הקנייה מהאפליקציה ערכי בעלי חיים פתוחים בחינם.

קישור לאפליקציה למכשירי אנדרואיד

קישור לאפליקציה למכשירי אפל


עד כאן אפליקציות לילדים…נסיים עם אפליקציה עבור ההורים להשגחה על הילדים הקטנים.

להורים: אפליקציית מיקום למעקב אחרי הילדים Find My Kids

אפליקציה מיקום למעקב אחרי טלפון הנייד של הילד. התקינו את אפליקציית Find My Kids על הפלאפון של הילדים ובנוסף על הפלאפון שלכם ותוכלו לדעת את מיקום הילדים שלכם בעזרת ה-GPS. אפליקציה זו היא בתשלום אבל האפשרות לראות בזמן אמת את מיקום הילד היא אופציה חינמית. אם תבחרו לשדרג בין היתר תוכלו להאזין לסביבה של הילד, עדכונים לפלאפון שלכם מתי הילד הגיע לבית הספר, הגיע הביתה ועוד.

אפשרות נוספת להשגחה אחרי הילדים כאשר ההורים לא בסיבה היא שימוש בשעון חכם לילדים שהוא למעשה מתפקד גם טלפון ויש לו מגוון רחב של אופציות למעקב, השגחה ותקשור עם הילדים. כמו הגדרת טווח מיקום של הילדים שיציאה מהטווח מדווחת להורים. לחצן SOS, הגדרת מספרים ועוד…היתרונות של שעון חכם לניתור אחרי פעולות הילדים על פני אפליקציה שתעשה פעולות אלו זה העובדה שהוא יושב על הילד ותמיד עם הילד וזמן להורה\ולילד. כמו כן ביחס למכשיר פלאפון שיכול בקלות ללכת לאיבוד שעון שיושב על יד הילד מקטין את הסיכוי שיְאוּבַּד. כמו כן מחיר השעון נמוך משמעותי גם ממחיר של הפלאפון החכם הזול שישנו. לכן אנחנו ממליצים לרכוש שעון חכם שהוא טלפון לניתור ומעקב אחרי הילדים. אם כי חשוב לציין שתצטרכו עבורו כרטיס סים וחבילה מתאימה מרשת התומכת בדור – 2 (סלקום, גולן טלקום, We4G, פרטנר, הוט מובייל, 012 מובייל, 019)

קישור לאפליקציה למכשירי אנדרואיד

קישור לאפליקציה למכשירי אפל


במידה ויש לכם המלצה על אפליקציה שלא נמצאת ברשימה, השאירו תגובה לכתבה זו ואל תשכחו לשתף!

כרדיט לתמונה הראשית unsplash-logoHal Gatewood

מחשבה 1 על “8 אפליקציות למידה ומחשבה לילדים שוות בדיקה”

  1. שלום, יש משחק מילים חדש לאנדרואיד הנקרא "הוא והיא משחק מילים". זהו משחק מילים לכל המשפחה. במשחק זה צריך למצוא זוגות של הוא והיא (מילה בזכר ומילה בנקבה). במשחק יש 250 שלבים בדרגת קושי עולה והוא מצוין לשיפור אוצר המילים! מומלץ גם כפעילות מגבשת סבים/סבתות ונכדים/נכדות.
    לינק להורדה לאנדרואיד: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.educational_apps.heb.himandher

    הגב

כתיבת תגובה