עיצוב לוגו על ידי מעצבים במחירים הזולים ביותר

פורסם
עודכן

תקציר

לוגו בעיצוב ייחודי על ידי מעצב גרפי מקצועי יכול לעלות הרבה כסף. בכתבה זו נראה לגולשים שאפשר לרכוש שירות עיצוב לוגו בזול על ידי מעצבים מקצועיים. לוגו בזול זה אפשרות ראלית נוחה וקלה לרכישה אונליין …

נא דרגו את התוכן בעמוד הזה

לוגו בעיצוב ייחודי על ידי מעצב גרפי מקצועי יכול לעלות הרבה כסף. בכתבה זו נראה לגולשים שאפשר לרכוש שירות עיצוב לוגו בזול על ידי מעצבים מקצועיים.

לוגו בזול זה אפשרות ראלית נוחה וקלה לרכישה אונליין של שירות עיצוב לוגו ייחודי עבור העסק\אתר אינטרנט\אפליקציה או מוצר – כל הפרטים בהמשך הכתבה!


איך לבחור מעצב גרפי לעיצוב הלוגו שלך?

כדי שתוכלו לקבל את התוצאה הטובה ביותר אשר תתאים לאופי שלכם ולאופי של העסק שלכם ואשר תהיו מרוצים ותדעו שקיבלתם לוגו שאפשר ללכת איתו ושייצג את החברה\עסק שלכם – גם אם הלוגו עוצב בזול. קראו את הטיפים הבאים, הם בשבילכם:

  • בחרו מעצב לוגו על פי דוגמאות של המעצב\ת – כל מעצב גרפי מעצב על פי אופי מסוים הייחודי לו. אם התחברתם לדוגמאות סיכוי טוב מאוד שתקבלו תוצאה לשביעות רצונכם.
  • אהבתם דוגמאות של מעצב\ת מסוים? צרו קשר עם המעצב לפני ההזמנה וספרו לו על העסק שלכם ומה אתם רוצים שהלוגו יציג. המעצבים ישמחו לשמוע ממכם וימליץ לכם על כיוון מסוים ויעלו רעיונות.
  • שלחו למעצבים דוגמאות שאהבתם באינטרנט.

טיפים אלו יעזרו לכם בבחירת מעצב לוגו.


עיצוב לוגו בזול על ידי מעצב\ת גרפי

שירות עיצוב של לוגו בזול על ידי מעצב גרפי בעברית או באנגלית זמינים להזמנה באתר Fiverr.

מה זה אתר Fiverr?

Fiverr הוא שוק של פרילנסרים (עצמאיים) במגוון תחומים בניהם מעצבים גרפים. כל נותן שירות יכול לפתוח עמוד מכירה ושם להציג את השירות + המחיר + דוגמאות. כולל דוגמאות של לקוחות מתוך Fiverr. בתחתית כל עמוד מכירה תמצאו חוות דעת של לקוחות קודמים.

נשמע טוב! מה צריך לעשות?

גלשו ל-Fiverr שם תמצאו שירותים הרלוונטיים בתחום עיצוב לוגו בשפה העברית. באתר תצוגה נוחה לבחירה של נותני שירות כולל דוגמאות ומחיר השירות. לחצו למעבר למעצבי לוגואים.

תהליך ההזמנה

ההזמנה היא קלה, בטוחה ונוחה. היא מתבצעת בתוך הפלטפורמה של חברת Fiverr.

  • בוחרים את השירות שרוצים.
  • מבצעים תשלום כמו בכל אתר מסחר אינטרנטי. (רכישה מאובטחת)
  • לאחר ביצוע התשלום יפתח לכם חלון תקשורת עם נותן השירות בו תצטרכו לספק פרטים בסיסים כדי לבצע את ההזמנה שלכם. כל תהליך ההזמנה אחרי התשלום מתבצעת בחלון תקשורת בו תוכלו לדרוש שינויים, לשאול שאלות, ובו ישלח לכם הלוגו בסיום העבודה להורדה ושמירה.

כדאי לדעת: תמיד אפשר ליצור קשר עם נותן השירות לפני ביצוע הזמנה במידה ויש לכם שאלות או כדי לקבל מידע נוסף על השירות.

עיצוב לוגו במחירים הזולים ביותר

מדריך וידיאו לעיצוב לוגו בזול


עיצוב לוגו חינם

אם אתם לא רוצים להשקיע במעצב גרפי לעיצוב הלוגו לעסק שלכם תוכלו לעצב לוגו בעצמכם-חינם ובקלות באתר קנבה. לחצו למדריך ודוגמאות.

דוגמאות ל-לוגו בחינם


מילון מונחים שכדאי להכיר

קטע זה נמצא באתר עיצוב לוגו לעסק.


לוגו מייקר (יוצר לוגואים בזול)

לוגו מייקר זה אפשרות נוספת בשוק לעיצוב לוגו בזול שהתפתחה בשנים האחרונות. שיטה זו מאפשרת תוך מספר דקות לאחר הזנה של פרטים בסיסים על הלוגו ובחירת דוגמאות של לוגואים מעודפים ליצור מגוון אפשרויות לבחירה. בעיצוב בלוגו מייקר איך התחייבות משלמים רק אם אוהבים את התוצאה ורוצים לרכוש את הלוגו.

לאחר שבחנו מספר רב של לוגו מייקרים ובדיקה של תמיכה בעברית. אנחנו ממליצים להשתמש ב לוגו מייקר של חברת וויקס הישראלית שיוצר לוגואים יפים ותומך בגופנים בעברית. (דוגמאות בקישור המצורף)


מעצבי לוגואים מיוחדים

עמלנו והשקענו ויצרנו עמוד שלם של מעצבי לוגואים מאתר פייבר שמעצבים בסגנונות שונים, בעמוד גם תמצאו סקירה קצרה שלנו על השירות המוצע. לכן אם לא מצאתם עיצוב לוגו בזול בעמוד הנוכחי מומלץ לבדוק שם ונקווה שתמצאו שירות עיצוב לוגו שיהיה יפה ומיוחד רק לכם – חלקם במחירים זולים. לחצו למעבר לעמוד


עיצוב לוגו לסטארטאפ

סטארטאפ צריך לוגו שיתאים וידייק לאופי של הסטארטאפ ולעתידו. משימה זאת תתאים לבתי עיצוב מיוחדים עם ניסיון ודיוק ייחודי. מעצבי לוגו לסטארט-אפ כולל בית העיצוב של מעצב הלוגו של חברת אפל תמצאו בעמוד יעודי. לחצו למעבר לעמוד

כתיבת תגובה